990 poze   105580 vizite

PAREREA MEA DESPRE CUM AR TREBUII SA ARATE GALATENII

PAREREA MEA DESPRE GALATENI. un galatean bun trebuie sa joace de preferat in jnururi si nu in tumbe scurte de 1 2 metri (2 3 tumbe) si sa zboare ca fara un zbor bun un joc bun nu se poate. Cel mai mult imi plac galatenii care joaca in jnur adica morisca si cazatorii sa aiba un aspect fin si sa fie micuti la corp nu mari la 400 de grame sau ciocosi(inainte nu exista asa ceva) dupa mine aia nu au nici o valoare .Multi au distrus aceasta rasa si au creat pasari de expozitie(gresit) galatenii sunt pasari de joc si zbor pentru ornament aveau 1000 de rase de unde alege nu sa distruga ce sa format in multi ani DE DISTRUS DISTRUGI USOR DE REPARAT SE REPARA MULT MAI GREU. Iar treaba vine ca un incepator daca vrea sa se apuce de galateni si vede prima data ceva dupa standardele alea se ia care sunt total gresite un galatean bun nu trb sa fie nici frumos nici ciocos nici berbecat nici de zbor fara joc trb sa joace cat mai bine si sa zboare. sper ca pe viitor multi vor intelege ca nu au creat nimic prin ce au incercat ei sa faca si doar au distrus, numai asa se vor indrepta toti spre directia corecat nu mai mult spre cea gresita si "POATE" doar asa galatenii vor ajunge macar la 70 % din potentialul si din spectacolul pe care il faceau acum multi ani in aer. SPER SA FOLOSEASCA PAREREA MEA LA MAI MULTI IAR PE VIITOR SA SALVAM ACEASTA RASA CARE ESTE INCA UNICA IN LUME , SA II APRECIEM ADEVARATELE VALORI NU FALSITATI SI SA NE MANDRIM CU EA BAFTA TUTUROR!!! SPER SA NU DERANJEZ PE CINEVA DAR DE OBICEI ADEVARUL DOARE PENTRU MULTI
standard FELICIU BONATIU
standard FELICIU BONATIU
poza 1973
poza 1973
breaz pe vanat
breaz pe vanat
poza 1960
poza 1960
-
-
-
-
standard FELICIU BONATIU
standard FELICIU BONATIU
DSC01039
DSC01039
moriscar romanesc
moriscar romanesc
93340050_JZNEMGH3
93340050_JZNEMGH3
2015
2015

Comentarii album • 33
corovei 6 noiembrie 2017  
Ft frumoase cele 2 porumbite
Raportează
nicubrailaamericani 18 noiembrie 2015  
MULTUMRSC PENTRU COMENTARIU .INTRA SI PE PAGINA LA IULI NEGOITA SI SPUNE CE PARERE AI DESPRE GALATENI LUI
Raportează
ionica45 7 iunie 2014  
Ori si cum sa arate dar nu ca si berbecii din ziua de azi , pe care ii pescuieste pisica de pe jos !
Raportează
marius88 6 iunie 2014  
SUPER TARE DESCRIEREADE SUS.MULTA BAFTA
Raportează
Cavalecsi 12 mai 2014  
in sfirsit, cineva care sufera la fel ca si mine pentru distrugerea galatenilor! berzele de azi pot fi orice, dar jucatori de galati, nu!
Raportează
DRAGONU 6 decembrie 2013  
SAL TU AI DREPTATE IN CEIA CE AI SCRIS,DAR PE TIMPURI NU SE PERDEAU ATITIA PORUMBEI,ACUM S-AU INMULTIT ULII DE PORUMBEI.DE ACEIA SA RECURS LA FRUMUSETE.VEZI CA CEVA CU JOC FOARTE BUN SI ZBOR LA INALTIME SINT SI AU RAMAS MASCATI DE BRAILA.NU SA BAGAT NIMIC IN EI.AU RAMAS AUTENTICI.MULTA SANATATE
Raportează
CIOBANUFLORICA 5 decembrie 2013  
EXISTA O CARTE DEDICATA NUMAI GALATENILOR EU I-AM CRESCUT 35 DE ANI 4 ANI AM FOST LA TULCEA SI LUCRAM VIZAVI DE GALATI SI MERGEAM SAPTAMANAL AN ORAS LA CRESCATORI
Raportează
costelhotnog 9 noiembrie 2013  
inteleg ca este parea ta dar ce te intereseaza pe tine ce cresc alti crescatori, suntem liberi sa facem ori-ce combinatii vrem ,este problema fiecaruia ce face cu pasarile lui,si de unde stii ca nu mai sunt pasari originale, cauta la originile galateanului si ai sa vezi cati crescatori sunt,daca nu te intereseaza si banii doneazai frate.
Raportează
costelhotnog 9 noiembrie 2013  
sa nu uitam ca si ei au fost creati prin incrucisari, de ce sa nu incercam si noi ,cu cat ai mai buna calitate ai suces mai mare,si sa fim seriosi ii crestem din pasiune, dar si din interes financiar.
Raportează
GALATENI12 9 noiembrie 2013  
la mine e pura pasiune imi trb 10 ani sa scot banii pe ei daca as scoate banii investiti si as ramane toata viata sa am ce am visat cu ei pentru mine e suficient si chiar daca pierd imi doresc sa am cea bun sa mi placa mie nu la altii ccare cresc pe motive dalea de care ai zis
Raportează
GALATENI12 9 noiembrie 2013  
pentru ca mai buna calitate nu se poate asta nu se intelege calitatea lor cea mai buna au fost zboru si jocu si cele mai bune calitati le aveau acum zeci de ani. eu nu cresc pentru bani din moment ce pana acum un an timp de 12 ani am achizitionat cred ca sute de pasari si selectia se facea toamna rupandule gatu la pasari bune dupa am vazut ep net sunphoto si mi am dat sema ca nu merita sa le rupi capu nu cresc pentru bani din moment ce anu trecut ma costat 150 d emil volierele si podu facute din banii mei stransi ban cu ban munciti ... la cat am investit in ei de mic aveam 1 casa si o masina nou nouta eu din pasiune cresc nu pentru bani daia nu ii amestec sa obtin dinozauri si sa pierd sangele vechi foarte pretios.. la cat am bagat in ei eu nu cer 2 milioane pe un porumbel nezburat ca am reclama de la un concurs unde bag 10 pasari cele mai bune si am 200 pe langa aia lucrati cares varza si vand pe reclama la mne orice abolut orice culoare sunt porumbei de joc tare si cazatori din oricare eu nu tin iurucuri sau lucraturi
Raportează
costelhotnog 9 noiembrie 2013  
lumea evoluiaza, de ce nu traim ca acu 100 de ani ,asta nu inseamna ca trebuie sa crestem aceiasi rasa de acum 60 de ani ,daca reusim sa facem jucatorul de galati cu toate calitatile (frumusete,zbor si joc)ce e rau in asta?
Raportează
GALATENI12 9 noiembrie 2013  
poti sa spui ca berbecatii de azi au jocu ala de altadata in siraguri adevarate pe mai multe parti strans frumos in care iti sare inima din piept cand ii vezi poate au si joc si zbor dar ff putin si nu toti
Raportează
GALATENI12 9 noiembrie 2013  
prin incerecarea de a evolua mai departe cum cred multi nu se intreba ca evolutia asta care e pe toate planurile nu numai porumbei strica ce au creat unii prin munca sau natura a creat si altii distrug orice in tara asta ca se cred ei evolutionisti inainte natura si a facut singura treaba nici nu s estie exact cum sa creat galatenu cert e ca s a creat o rasa unica in lume in romania ca multe altele chestii iar noi prin natia de roman stim sa stricam totu nu sa conservam si sa pretuim ceea ce avem . in cazu asta era vorba de o pasare care daca avea 2 fulgi ihn plus capu putin mai lung ochii ceacari si isi facea treaba d eminune cum e rolleru de birmingham ff urati si sutn crescuti in tari ca ANGLIA SUA aia dc nu iau facut frumosi aia stiu sa aprecieze un lucru bun si pur nu ca noi romanii
Raportează
GALATENI12 9 noiembrie 2013  
eu cresc de mic galateni si bunicamiu a avut galateni dc e rau? multi nu inteleg ca prin crearea de astfel de linii frumoase berebecate se duce putin din calitatile de baza ale galateanului jocu tip roller unic in lume unde mai e? plus zboru bun si finetea pasarilor de altadata ma refer la aspectu de pasare nu la crearea de capace complete se mai duca putin din joc si zbor prin crearea de acpete nu stiu cum prin imperechere cu diferite rase iar sa ma dus din joc si zbor daia nu mai sunt galatenii cum erau odata
Raportează
bporumbeitippler 5 noiembrie 2013  
Felicitari tuturor celor care promoveaza rasele romanesti de porumbei!
RESPECT MAXIM!
Raportează
GALATENI12 5 noiembrie 2013  
am pus o poza cu 1 femela pe galben ar trb comparata cu ce e azi pe galben cu capetele de dragoni pe langa cum arata femela asta pe galben asta caut si eu sa ma duc spre ce era odata adica in directia corecta ... parerea mea ca asa trb sa arate pe galben ac statura corp nu neaprat ca i intrata in piept doar la statura ma refer arata a ROLLER DE GALATI nu a papagal de colivie
Raportează
GALATENI12 5 noiembrie 2013  
aveti mare dreptate inainte rasa se numea GALATI ROLLER SAU ROLLER DE GALATI mai pe romaneste acuma nu stiu cati ii mai numesc asa poate in strainatate ii numesc asa pentru ca ii cresc pentru zboru si jocul lor nu pentru altceva
Raportează
balanideiasi 4 noiembrie 2013  
adevarul este ca acum selectia rasei a luat-o in directie gresita Acum galateanul nu este nici o pasare de zbor nici de joc si nici porumbel de ornament nu este .Comformatia este diferita de vechii galateni (ciocul lung ,capul berbecat)
Felicitari ca apreciezi aptitudinile de zbor si joc a vechilor galateni Eu am cautat galateni care sa aiba aceste aptitudini dar nu am gasit asa ca am renuntat la aceasta rasa
Raportează
GALATENI12 5 noiembrie 2013  
am vazut multe poze cu galateni in strainatate arata foarte diferit de ce avem noi ... sunt linia ff veche sunt intrati in piept unii pe galben au si geana galbena , ochii sparti etc acum ca sa avem ce am avut acum 50 60 de ani ar trebui sa cautam rasa pura in alta parte in romania nu cred ca a mai tinut cineva rasa pura fara sa o curceasca macar 1 data cu altceva
Raportează
GALATENI12 24 septembrie 2013  
a existat un standard cum zici tu pe care in ziua de azi nimeni nu l mai respecta sa mearga pe un standard cum trebuie si se iau dupa standarde create de altii nu pe cel vechi
Raportează
GALATENI12 24 septembrie 2013  
standardu meu unitar cum zici tu a fost intotdeauan de a nu curci galatenii si de a avea jocuri cat mai lungi si frumoase si multe altele.. eu nu ma complic cu cacaturi sa fie perfect la culoare ba motati cum iti placea tie imi place sa faca spectacol in aer si sa inspire joc exact cum erau astia rasa veche, astias adevaratii galateni nu ce e azi
Raportează
pasarideexpozitie 26 martie 2013  
Eu ador aceasta rasa si in ultima vreme chiar am inceput sa investesc in pasari, numai linie veche, selectionate dupa aptitudinile de zbor si nu penaj. Acum ceva timp, aveam solicitari de la un crescator din galati de cativa masculi de voiajor german, ca sa scoata in cativa ani, o "linie" noua de boxani. Greseala pleaca din arbitraj si tocmai de aceea a si degenerat aceasta rasa.
Raportează
GALATENI12 6 aprilie 2013  
da exact arbitraju pe aspect e cel mai daunator liniile care zici nu s defapt nici o linie sunt doar curcituri si atat nicidecum vreo linie care vrea sa si creeze linie sa curceasca deja trebuie sa face sute sa aiba multi ca sa i poata omologa ca rasa separata atata timp cat nimeni nu a reusit asa ceva pana acum si nici nu cred ca va reusi deci nu se poate numi nici linie nici nimic. linie e acea acnd combini anumite culori pana simpla cu baltati sa ti iasa 1 linie ca a lu GHITA ROSU de exemplu atunci da aia se numeste linie de galateni ca e formata din galateni de mai multe culori pentru a forma linie aia e linie in rest cai curcesti cu alte rase sunt doar curcituri asta e parerea nush daca gresesc da cam asta e adevaru
Raportează
pasarideexpozitie 6 aprilie 2013  
wow.....nici cu google translate, nu am dat de inteles la ce ai scris. dar, ai dreptate ;)
Raportează
GALATENI12 6 aprilie 2013  
poi asta e adevaru chiar si cei acre afc asa ceva stiu care e adevaru da nu recunosc niciodata duap aceia cu ce i au curcit nici ciocosii nici berbecati nici nimic nimeni nu va recunoaste ca au si alte rase in ei intrebarea e cum au devenit ciocosi si berbecati au suferit mutatii genetice in masa de la ultravilolete :)) noi romanii sunt cei mai tari in lume la a minte in fata pe om
Raportează
dieter 13 martie 2013  
Sunt de acord cu d-voastra . Doar chestea cu desenul , se poate obtine si prin selectie . Galateanul se inmulteste bine , daca din 10 pui care au aceleas calitati la zbor si joc ,unul imi place la desen , pe acela il tin peste iarna .
Am renuntat la Galateni , am avut multi ani aceasta " rasa " .
Ce se expune in ziua de azi in expozitii sunt doar Berze si Papagali , o moda , un moft dar nu mai are nimic in comun cu linea veche de juc de Galati .
Raportează
GALATENI12 26 martie 2013  
uitate la galatenii rasa veche era vreunu capacit perfect sau cu capu nu stiu cum desenu e important da nu mai important ca alta trasatura e ultimu criteriu dupa care selectez vel mai important e ce face in aer cu desenu e o joaca ca si la desen la scoala dar cu jocu sau zboru nu te joci cum lai bagta altcv cum l ai cam f... pe romaneste
Raportează
kovacstibi 29 ianuarie 2013  
ai perfecta dreptate
Raportează
CONSTANTINSTEFAN 26 ianuarie 2013  
UN ROMAN ADEVARAT,BRAVO TINEO TOT ASA!
Raportează
galatenicampina 21 ianuarie 2013  
Ce parere ai despre galatenii mei?
Raportează
sfetcuionut 6 decembrie 2012  
asa este ai dreptare multi au corcit calatenii si jucatorii rar se mai gaseste galateni rasa pura
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.